DMS w PKOL od 14-15.03.2013

Minęło dziesięć lat od momentu, gdy zrodziło się pierwsze w Polsce branżowe spotkanie specjalistów biznesu sportowego. Dni Marketingu Sportowego od 2002 r. wyznaczają kierunek rozwoju przemysłu sportowego w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z rynkiem, choć od początku naszym zamierzeniem było, by uczestnicy konferencji zdobyli w jej trakcie wiedzę i umiejętności, które pozwolą im być krok przed konkurencją.
 

Dostęp do unikatowej wiedzy

Dni Marketingu Sportowego to prezentacja wzorcowych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu sportowego, wykorzystywanych w kraju oraz zagranicą. Dzięki prezentacjom naszych prelegentów, poszerz swoją wiedzę i wykorzystaj ich doświadczenie.

Możliwości networkingowe

DMS dzięki platformie One-on-One-Meeting są idealnym środowiskiem do zawierania nowych znajomości biznesowych, poszerzania jak i dbania o obecne sieci kontaktów. Dotrzyj do odpowiednich ludzi i wymieniaj kontakty przed, podczas i po wydarzeniu.

Znajomość środowiska

Dni Marketingu Sportowego to spotkanie gromadzące najlepszych fachowców oraz kluczowe osoby w branży biznesu sportowego, w tym również przedstawicieli świata mediów czy polityki.

Kreowanie świadomości i wizerunku własnej marki

Dni Marketingu Sportowego to okazja do zaistnienia w branży biznesu sportowego, zaprezentowania swoich osiągnięć i planów.

Oszczędność czasu i kosztów

Dni Marketingu Sportowego to niezwykła możliwość dotarcia w dwa dni do tak wielu podmiotów działających w branży. Z nami zaoszczędzisz czas i pieniądze. Twój rynek docelowy w jednym miejscu przez dwa dni.

Dowiedz się więcej: http://dms.sportwin.pl/dms2013_broszura.pdf

Opracowano na podstawie informacji SportWin Sp. z o.o.; www.dms.sportwin.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.