Marketing sportowy w literaturze

Przedstawiamy publikacje z zakresu marketingu sportowego wydane przez SportWin Sp. z o.o. Partnera Instytutu Rozwoju Sportu i Edukacji w Warszawie:

• Raport Sponsoring Sportowy w Polsce
• Public Relations w Sporcie
• Kreowanie marki w sporcie
• Marketingowe zarządzanie sportem
• Marketing dla sportu
• Sport & Business
• Marketingowo o sporcie
• Marketing sportowy - teoria i praktyka
• Marketing sportowy - szanse, możliwości, zagrożenia, korzyści

Książki są dostępne w naszym Dziale Publikacje.

Opracowano na podstawie informacji SportWin Sp. z o.o.; www.sportwin.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.