Program przygotowania ogólnorozwojowego

Fundamentem programu jest trening siły bez specjalnego sprzętu oparty na zasadach treningu kalistenicznego (trening z własną masą ciała na podstawie książki Paul Wade „Skazany na trening”) co sprawia, że jest on najbardziej odpowiednim narzędziem w procesie przygotowania ogólnorozwojowego ludzkiego organizmu. Program zawiera sześć ćwiczeń:
1.Przysiady
2.Podciąganie na drążku
3.Mostek
4.Stanie na rękach
5.Wznosy nóg
6.Pompki

Dzięki zastosowaniu wielu wariantów powyższych ćwiczeń ułożonych w progresywny trening podzielony na 10 kroków, osoba ćwicząca nabiera takiej siły, że w „Kroku Mistrzowskim” może wykonywać przysiady na jednej nodze, podciągać się na jednej ręce, wykonywać mostek ze stania, stać na jednej ręce, wykonywać w zwisie wznosy nóg do poziomu, wykonywać pompki na jednej ręce.

System ten leży u podstaw sprawności funkcjonalnej oraz gwarantuje prawidłowe i bezpieczne wykonanie wzorców ruchowych w życiu codziennym jak również w każdej dyscyplinie sportowej – zapewnia bezpieczne i efektywne uprawianie dowolnego rodzaju sportu.

Więcej na: www.sportsupportmove.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.