Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji oraz Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Jagiełły w Płocku, współpracują w realizacji projektu DuMotion dotyczącego wolontariatu w sporcie.
Zakończyła się realizacja projektu «A4EUS – ACTION 4 EUROPE OF SOLIDARITY», finansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Europa dla Obywateli (Strand 2 – Measure 2.2 "Networks of Towns).
W dniu 28.07.2021 odbyło się kolejne spotkanie członków World Ethnosport Confederation (WEC) z udziałem Przewodniczącego WEC Necmeddin Bilal Erdoğan.
W dniu 23 lipca 2021 roku odbyło się spotkanie online w ramach projektu EMSCo - Enhancing Mentoring Skills Of Sport Coaches.
W dniu 22 lipca 2021 roku odbyło się spotkanie online w ramach projektu BIKE Encounters.
Dnia 14.07.2021r. odbyło się kolejne spotkanie przedstawicieli partnerów projektu SactAge, mającego na celu promowanie aktywnego starzenia się poprzez sport.
9 lipca 2021 odbyło się VI spotkanie partnerów projektu OPPORTUNITY.
W dniach 5-6 lipca 2021 odbyło się w Sakarya (Turcja) spotkanie uczestników projektu DuMotion.
Szkoła jest miejscem, które powinno kojarzyć się pozytywnie – jako miejsce do przyswajania wiedzy, nawiązywania nowych znajomości, rozwijania pasji. Jednak zarówno wśród dzieci, jak i młodzieży szkoła może kojarzyć się negatywnie ze względu na szereg nieprzyjemnych sytuacji, jakie mogą spotkać każdego ucznia. Przemoc to nic innego jak agresywne zachowanie, które zwykle powtarza się w czasie, np. wyrządzenie komuś krzywdy, spowodowanie strachu i cierpienia lub stworzenie negatywnego i niekomfortowego środowiska panującego w szkole dla innej osoby. Przemoc występuje w sytuacji, gdy zachodzi realna lub domniemana nierównowaga sił. Może przyjmować formy takie jak:
Z przyjemnością informujemy, że Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji nawiązał współpracę z klubem sportowym Orzeł Myślenice. Nasza współpraca będzie polegała m.in na wspólnej realizacji projektów w zakresie sportu i aktywności fizycznej. Fundacja pozyskując pieniądze na realizację projektów, zaangażuje klub, który stanie się tym samym bezpośrednim beneficjentem realizowanych działań np. działania edukacyjne, wymiany młodzieży i trenerów, kursów czy szkoleń.